Základní pravidla turnaje:

Zlaté pravidlo:
Nezpotit se!

Strategické pravidlo:
Je třeba systematicky a cílevědomě dodržovat pitný režim a pravidelně jíst.

Stěžejní pravidlo:
Nedojde-li ke shodě při hře, rozhodují garanti jednotlivých her. Pokud nebudou s garantem souhlasit obě strany, tak konečné, neměnné a absolutní rozhodující slovo v jakékoliv části turnaje má ředitel závodu (čti Jara) bez možnosti odvolání v rámci plynulosti turnaje.

Garanti jednotlivých her:

Kubb - již brzy

Kroket - již brzy

Petanque - již brzy

 

Systém bodování turnaje:

Bude upřesněn definitivně v sobotu ráno po zaprezentování všech účastníků. Pravděpodobné schéma je nejprve boj v 4-5 člených základních skupinách, z nichž z každé budou postupovat 1-2 týmy do play-off. Další možný způsob je tzv. "švýcarský systém". Záleží především na celkovém počtu účastníků. Každopádně systém bude nastaven tak, aby byl co nejspravedlivější ke všem třem disciplínám.

 

Systém bodování jednotlivých disciplín (vždy záleží na počtu účastníků a přesné znění systému bude sdělen v den závodu při zahájení:

PETANQUE - Hra končí po dosažení jednoho z týmů 11 bodů. Není potřeba zvítězit o 2 body. Vítězné družstvo získává patřičný počet bodů (1-2 bude upřesněno v sobotu ráno při prezentaci). Vítězný tým zapisuje do tabulky i dosažené skóre !!! (např. 11:8)

 

KUBB - Hra končí po jakémkoliv schození krále v průběhu hry. Ať už úmyslném nebo neúmyslném. Skóre se počítá následovně. Je-li král schozen na konci řádné hry je to šestý bod pro vítězný tým. Poražený tým si započítá počet aktuálně sražených kubbu ze základní čáry soupeře. Vítězný tým si pripusuje 1-2 body (bude upřesněno v sobotu ráno při prezentaci) a zapisuje přesný výsledek. (např. 6:3). Je-li však král schozen neúmyslně v průběhu hry počítání je následující. Každý tým spočítá počet schozených kubbu ze základní čáry soupeře a tým který díky chybě soupeře zvítězil si přičte jeden bod za krále. Může se tedy stát, že vítězný tým získá z této hry záporné skóre. Přesto si připisuje do tabulky 1-2 body (bude upřesněno v sobotu ráno při prezentaci) a zapisuje výsledek. (např. 2:3)

 

KROKET - Hra končí po řádném projetí obou spoluhráčů v týmu všemi brankami a dotknutí se koncového kolíku. Za každou projetou branku a naražený kolík se započítává bod. Vítěz získává 1-2 body (bude upřesněno v sobotu ráno při prezentaci) a zapisuje výsledné skóre. (např. 20:13)

Kontakt

Jara Vrbas / Petr Poláček
100440801